.:: ايراني ها در اون دنيا ::.
.:: ورود به جهنم ::.
خنده در حد مرگ
.:: ايراني ها در اون دنيا ::.

 

مي گن يه روز جبرئيل مي ره پيش خدا گلايه مي كنه كه: آخه خدا؟

اين چه وضعيه آخه؟ ما يه مشت ايروني داريم توي بهشت كه فكر مي كنن

اومدن خونه باباشون! بجاي لباس و رداي سفيد، همشون لباسهاي مارك دار

و آنچناني مي پوشن! اون بوق و كرناي من هم گم شده،

يكي از همين ها دو ماه پيش قرض گرفتش و ديگه ازش خبري نشد!

آقا من خسته شدم از بس جلوي دروازه بهشت رو جارو كردم. امروز تميز مي كنم،

فردا دوباره پره از پوست تخمه و هسته هندونه و پوست خربزه!

خدا ميگه: اي جبرئيل! ايرانيان هم مثل بقيه بنده هاي من، و بهشت به

همه بنده هاي من تعلق داره. اين ها هم كه گفتي خيلي بد نيست!

برو يه زنگي به شيطان بزن تا بفهمي مشكل واقعي يعني چي!

جبرييل زنگ ميزنه به شيطان لعنه الله . دو سه بار مي ره روي پيغامگير

تا بالاخره شيطان نفس نفس زنان جواب مي ده: جهنم. بفرماييد؟

جبرييل ميگه: آقا خيلي سرت شلوغه انگار!

شيطان آهي مي كشه ميگه: نگو كه دلم خونه. اين ايراني ها اشك منو

در آوردن به خدا! شب و روز برام نذاشتن! تا روم رو مي كنم اينطرف،

يه آتيشي دارن اون طرف به پا مي كنن! تا دو ماه پيش كه اينجا هر

روز چهارشنبه سوري بود و آتيش بازي!...حالا هم كه .... اي داد!!! آقا نكن!

جبرييل جان من برم... اينها دارن آتش جهنم رو خاموش مي كنن كه جاش

كولر گازي نصب كنن!!!

 



نظرات شما عزیزان:

بهادر
ساعت19:02---24 فروردين 1391
سلام
وبلاگ خیلی جالبی دارید مطالبتون هم خیلی زیباست. چیکار کنیم ایرانییم دیگه که شیطون هم کلافه کردیم. ولی اینکه با جبرئیل هم درافتادیم خودم هم توش موندم
به منم سر بزنید خوشحال میشم


ستایش
ساعت19:15---9 اسفند 1390
سلام پسرجهنمی من لینکت کردم اما لینک نمیکنه منو با اسم ((دخترپارسی0098)) بلینک.راستی وبت عالیهکلی خندیدم مخصوصا واسه جک زرنگی ایرانی ها سر قطار سوارشدن.مرسی بازم بیا.

ehsan
ساعت14:52---7 اسفند 1390
سلام لینکت کردم ولی لینکم نمی کنه ...

ehsan
ساعت14:51---7 اسفند 1390
سلام لینکت کردم ولی لینکم نمی کنه ...

دريا
ساعت9:17---7 اسفند 1390

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨ €،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€ ،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨


▌▌ خلوت گذر مهتاب▌▌
ساعت23:24---6 اسفند 1390
دوست خوبم سلام
من شما رو لینک کردم
خوشحال میشم منو به اسم ▌▌ خلوت گذر مهتاب▌▌ لینکم کنی
خوش باشی


mobina&nazanin
ساعت23:18---6 اسفند 1390
slm azizam in vebe aslim nis bia inga:www.bia2loveis000.blogfa.com milinkamet chetor peydam kardi???!!!!! by

mina
ساعت21:59---6 اسفند 1390
slmmmmmmmmmmmm
mer30 umaD
are belink be manam begu belinkamet


شمیم
ساعت17:36---6 اسفند 1390
salam weblog jalebi dari man shoma ro link mikonam vali mese inke link kardan otomatic u kharabe

anis
ساعت17:00---6 اسفند 1390
لینکیدمت ولی قبول نمیکنهههههههههه

رلحله
ساعت14:25---6 اسفند 1390
سلام ممنون که خبرم کردی.............

دريا
ساعت8:13---6 اسفند 1390
من تورولينك كرم پس چرا لينك منو قبول نكرد اين اتومانتيكتون خرابه

oldlove
ساعت23:33---5 اسفند 1390
سلام دوست عزيز بسيار زيبا و جالب بود مرسي...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






توسط شیطان | لينک ثابت | موضوع: <-PostCategory-> |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
Www.NazTarin.Com & Www.LoxBlog.Com